media-apu2012

Alla inlägg under mars 2012

Av Madelene - 29 mars 2012 20:00

Förlåt för dålig uppdatering,  


men har inte haft något internet


eller tillgång till att


använda datorn så mycket. 


Jag har nya bilder som är på ingång,


men datorn är så seg så inget funkar. 


Imorgon kommer det komma en ordentlig


uppdatering från Onsadg, Idag & imorgon om vad vi gjort. 






/Madelene

Av Madelene - 27 mars 2012 22:45



DAG 2, Tisdag 27/3-2012:


(Detta inlägg skulle publicerats igår, men det funkade inte, så de kom upp idag.) 

Eftersom att det va ganska gråmulet idag så blev det inte så mycket jobba. 

De mesta blev att fylla hö-vagnen och köra hö till hästarna, och ja, ta kort på djuren :) 

Nu inatt födds det förhoppningsvis en liten kalv bebis, så ska hoppa ner och försöka ta lite söta bilder på den :) 

Men de märker vi :P

Onsdagen kommer  det inte bli så himla många nya bilder, för min kamera är utlånad till min kära pojkvän, men Torsdag och Fredag blir det  massa bilder :) 

Tog kort på kvigorna och tjuren i ladugården, dom några veckor gamla lammungarna, alla får och (större) lamm :)  Korna i hagen & hönsen + påfågen. 

Ska även försöka ta kort på den ny födda lammungen som föddes sent igår kväll :) 

Min Dag är slut, och här kommer några av dagens mys bilder:


 

                                 











                                     


                                                      /Madelene  

 

Av Madelene - 26 mars 2012 20:59


DAG 1, Måndag 26/3-2012:


Första dagen på dom kommande 3 APU veckorna. 

Har min APU på en gård, där min uppgift är att fotografera allt på gården, djuren, det dom gör & hur dom spenderar sin dag. 

Idag är då första dagen, och det blev en lugn dag. Eftersom att mycket blev gjort igår så blev dagen att lägga på andra bilder. 

Så dagens foto-uppgift blev katten och kattungar. Blev en lång dag bakom kameran, inte de lättaste att ta kort på dom små liven när dom bara ska leka hela tiden. Men de blev några fina bilder :) 

Tog även lite bilder på lite smått åh gott, lite vår mys bilder :) 

Imorgon blir det lite mer att fixa med, ska även försöka att ta kort på kalvar & lammungar. 


Nu är min dag slut, & här kommer några av dagens bilder!


                           


                                                    /Madelene

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards