media-apu2012

Alla inlägg under februari 2013

Av Madelene - 28 februari 2013 17:30

Idag har jag varit med min handledare och Nathalie på ett av dom större skidområderna. Har tyvärr inte kunnat använda min kamera idag med tanke på att den inte funkar som den ska. Så tog några bilder med mobilen. Startade dagen med att åka hundspann. Det va verkligen en upplevelse :) resten av dagen har vi varit i backarna. Min handledare har haft en ledig dag idag, då fick vara med när han lärde Nathalie att åka snowboard. Riktigt intressant! Nu är denna dagen slut och min kropp är helt mörbultad. Får hoppas på riktigt fint väder imorgon och att kameran fungerar! Tack för mig!
/Madde

Av Madelene - 28 februari 2013 10:33

Några bilder från igår!
Fler kommer när jag har tillgång till bättre internet.
/Madde

Av Madelene - 27 februari 2013 20:33

Har haft det riktigt svårt med internet idag. Så tyvärr kan det inte läggas upp några bilder idag. Så ska försöka imorgon :)
Startade dagen med att gå upp på toppen av berget för att fotografera. Tog ungefär 1timma och 30min! Väl uppe på toppen så kunde man inte annat än att njuta! Så sjukt vackert. Det var verkligen värt de!
Efter att man sedan vandrat ner så blev det att strosa runt och kolla in stället.
Imorgon ska jag följa med och åka hundspann även fota i skidbacken!
Nu är det dags för sängen så man orkar morgondagen!
/Madde

Av Madelene - 26 februari 2013 22:58

Resan upp till näsfjället gick riktigt bra. Lite jobbigt bara att åka bil i 6 timmar! Nu är det dags att rulla ner i sängen så man orkar morgondagen :)

Av Madelene - 26 februari 2013 22:53

Resan upp till näsfjället gick riktigt bra. Lite jobbigt bara att åka bil i 6 timmar! Nu är det dags att rulla ner i sängen så man orkar morgondagen :)

Av Madelene - 26 februari 2013 10:11

Igår startade årets apu!
Min första vecka kommer att spenderas uppe i Sälen för lite foto-arbete! Så idag rullar jag 40 mil upp i landet. Uppdateringen startar imorgon!
/Madde

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards